♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 24 september 2009 13:32

Idag har jag gått en ny runda på min promenad. Jag gick upp till gården som jag bodde på mina första åtta år.Det är så vackert däruppe, synd att det ingen bor i husen. jag tog med kameran och tog lite foton som ni mina bloggvänner och övriga läsare ska få ta del av. jag börjar med några idag och fyller på tills dom är slut.


Här är vägen som går upp till gården..... och när jag bodde där var dessa två byggnader ladugårdar med mjölkkor.Byggnaden till höger är idag ombyggd till stall.


 

Här bodde jag från födseln tills jag hade fyllt 8 år.....vi bodde på övervåningen


 

På denna vägen lärde jag mej cykla.....minns att jag körde omkull ibland och blev så arg


 

På denna logdörren kastade jag boll när det blev vår....och på våren hörde jag fåglarna nere på mossen när jag var ute på kvällarna


Flera foton kommer i morgon.....


Efter en nästan vindstilla natt så har det åter blåst upp och regnet hänger i luften.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA TORSDAGEN!






Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards