♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 september 2009

Av ♥ Monica ♥ - 28 september 2009 12:49

....tiden till riktigt, och igår var ett sånt tillfälle.......därför inget blogginlägg.

På förmiddagen åkte vi en sväng uppåt skogen och avslutade den utflykten med fika hos gubbens Syster och svåger. Alltid lika trevligt att träffa dom och prata bort en stund.


På eftermiddagen åkte vi till Valunda och firade Micke och Martin som fyller år senare i veckan, men det återkommer jag till. En trevlig och mysig eftermiddag ihop med mina närmast anhöriga.Extra roligt att även Erika var med.


Kvällen tillbringade jag vid tv:n.....ja, inte hela kvällen, men klockan nio tittade jag på film som är inspelad på Gotland. Tror det var den tredje filmen som visades. Lite mysigt att avsluta söndagen med film.


Idag har jag som vanligt tagit min promenad, denna gången till Stockhultsvägen. Tog med paraplyet för säkerhets skull, men behövde inte använda det som skönt var. Det är mycket trevligare att vara ute när det inte regnar.


Om en stund är det matlagning som gäller och sen ska jag stryka lite tvätt.


Ikväll är det idol på tv igen.....tycker så mycket om detta programmet, trots att jag ingen ungdom är längre. Man är inte äldre än man gör sej....eller hur?


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA SISTA MÅNDAG I SEPTEMBER!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards