♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

Funderingar på promenaden

Av ♥ Monica ♥ - 22 oktober 2009 11:27

Jag har just kommit in efter min promenad, som idag gick till Stockhultsvägen, och då funderade jag lite på vad mitt blogginlägg skulle handla om idag.

Jag slumpar mej omkring ibland bland bloggarna här och det är ganska intressant att läsa om olika människors syn på både livet och alldagliga ting. En del bloggar är faktiskt ganska tragiska att läsa när det handlar om unga tjejer som dricker för mycket, skär sej och en blogg som berörde mej väldigt var en tjej som spydde galla över sin mamma och skrev om hur mycket hon hatade henne...i slutet på blogginlägget stod det att tjejens mamma var alkoholist. Det finns många ungdomar som mår väldigt dåligt har jag förstått, och många bloggar handlar om att skriva av sej all skit dom har varit med om.Jag kan rekommendera alla mina läsare att slumpa er till några bloggar om ni har en stund över.


Ja, detta funderade jag på bland annat när jag var ute på promenaden....en grej till hann jag att fundera över  innan jag var hemma igen ,men det tar jag en annan dag.


 


HA EN BRA DAG ALLA BLOGGARE OCH ÖVRIGA LÄSARE!







 
 
lillis

lillis

22 oktober 2009 12:00

I dagens läge så finns det många ungdomar som mår så himla dåligt och jag tycker så synd om dom.
Önskar dig en bra dag
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

22 oktober 2009 17:54

Eländes elände har funnits i alla tider, man känner sig maktlös som inte kan göra något för att hjälpa.
Jaha och utlottningen gick skogsfruns näsa förbi även denna gång, DET är däremot ingen större sorg, bättre lycka nästa gång, om det blir någon;)

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

23 oktober 2009 08:59

Ja du det finns bloggar om det mesta här och man blir berörd varje gång man läser om de som gör sig illa.
Finns även de som sitter i fängelse som bloggar.
Mycket människo öden är det!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

23 oktober 2009 09:26

Brukar också vandra runt på olika bloggar, och följer några nya bloggar utan att skriva i kommentarerna, inte snällt, men vill vara anonym. Mycket skit finns detoch många tragiska bloggar på olika set. Sverige är inget bra och vänligt land längre när man läser hur folk blir behandlade.
Ha en bra dag.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

23 oktober 2009 09:45

Ja det är tragiskt med alla dessa ungdommar som mår så dåligt !!!
Ha en bra dag och en trevlig helg ! Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ann

23 oktober 2009 16:21

Ja det är tragiskt med detta alkoholmissbruk. Den tjej du skrev om vågade i alla fall inse att mamman är alkoholist. Jag känner en familj där övriga familjemedlemmar skyddar de missbrukande. Det är också väldigt tragiskt.
Ha en fin helg!
Ann

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards