♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Sista lördagen i november

Av ♥ Monica ♥ - 28 november 2009 15:15

Gårdagen sprang iväg så jag hann aldrig skriva något blogginlägg. Jag var ute ganska länge och promenerade med ABBE när jag kom från jobbet, och sen tog jag fram ljusstakarna och stjärnorna eftersom det är första söndagen i advent i morgon. Veckohandlade gjorde jag frampå eftermiddagen...ja, tiden rusade iväg och sen var det tid för tv-tittande.


Jag lovade ju några foton från resan i torsdags.....


 

Här är ett foto från stadsdelen HAGA i GÖTEBORG.....mycket mysigt att gå där, men det var dyrt i affärerna, så det blev inget handlat för min del i alla fall..


 

Här finns det nog något intressant att kika på i skyltfönstret....


Nu ska vi snart åka till VALUNDA och bestämma menyn på julafton. Det blir väl de vanliga rätterna, men vi har som tradition att träffas och skriva upp vad var och en ska ha med sej för vi har så kallat knytkalas.


HA EN TREVLIG AFTON ALLA BLOGGVÄNNER!

 
 
Cina

Cina

28 november 2009 18:45

Ser mycket trevligt ut i Götet!
Mysigt att samlas o bestämma mat tycker jag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

29 november 2009 06:47

Vad mycket fina bilder du tagit.Kul att samlas och bestämma mat
Ha en bra första advent
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

29 november 2009 10:07

Göteborg är en trivsam stad som jag inte så ofta besöker trotts att jag bara har 2 mil dit (ligger nog för nära :-)
Önskar er en trivsam 1:a Advent !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards