♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 30 november 2009

Anders slaskar.......

Av ♥ Monica ♥ - 30 november 2009 15:49

 





.....då ska julen braska säjs det ju.Ska bli intressant att se om det slår in i år.

Hur som helst så tog vi på regnkläder och gick en promenad med ABBE trots att det småregnade.Innan dess putsade Göran alla fönster och jag dammade i skåpen som vi har i badrummet.....det ena är inglasat och där har jag mina så kallade skönhetsmedel som består av läppstift,nagellack,parfymer av olika sorter, ja det finns allt man behöver för att göra sej vacker.

Idag har vi ätit tex mex soppa till middag, det passar bra en sån här dag då det regnar och är grått......

I morgon börjar årets sista månad och man kan undra vart detta året har tagit vägen, men det är väl bra att tiden går för när 3 månader har gått så är det mars och då börjar man skönja våren igen, den årstiden som jag tycker allra bäst om.


Innan jag somnade igår kväll låg jag och funderade lite på det här med att blogga och jag bestämde mej för att nästa år ska jag ge någon veckans ros varje fredag i min blogg......lite förnyelse är alltid roligt. det kan även hända att det blir veckans ris emellanåt också, om det är något som jag tycker riktigt illa om.


För att återgå till nutid så tänkte jag spela en julsång varje måndag i december, men eftersom den första är i morgon så får det bli den första låten då, sen blir det på måndagar från och med den 7 december.....  


HA EN SKÖN KVÄLL ALLA BLOGGISAR!


 
 
margit

margit

30 november 2009 17:45

Tack för hälsningen! Önskar dig en fin kväll!
Kram! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

30 november 2009 19:07

Julsånger ska bli kul att du kommer att bjuda på. Vilken bra ide med ros och ris. Vad skönt att få hjälp med att putsa fönster tycker det är så tråkigt
Ha en skön kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

30 november 2009 19:10

Har man hund så måste man ut i alla väder om man inte har en tomt som är inhägnat, det har jag som tur är. Vilken bra idé att börja med veckans ros & ris, nu gäller det att vara snäll framöver hehehe. Du har så många bra idéer för din blogg, jag har ingen fantasi alls i nu läget. Roligare att läsa andras bloggar en att skriva själv :)

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Andreas Rosnder

Andreas Rosnder

30 november 2009 22:09

Hej Monica!

Om du väljer att publicera detta inlägg eller ej, får du själv stå för. Ville bara nämna det att jag läser Mias blogg, och har gjort under en längre tid, och kunde inte ungå att upptäcka att du komenterat att man inte kan "förfalska" ipadresser. Så jag ville ge dig en lite snabb demostration av att det faktigst går. Om du kolla upp denna ipadessen jag har nu, befinner jag mig inte då i Canada?

Ha en Trevlig fortsatt december!

Mvh Andreas

http://rattmuffen.blogg.se

 
Cina

Cina

1 december 2009 08:40

Rolig idé du kom med.
Har kört fast lite i min blogg.
Men det kommer väl igen kanske.
Ha en fin dag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards