♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 2 januari 2010 12:01

Oj vad snö det har vräkt ner det senaste dygnet, snöar fortfarande lite, men jag ser att himlen börjar bli vackert blå och solen lyser så smått......väldigt vackert måste jag erkänna, trots att jag egentligen inte gillar vinter och snö. Någon som gillar att springa i snön är Abbe, han vill gärna vara där det är som djupast och köra ner hela huvudet i snön.


Idag ska jag vara lat och beställa pizza på Greven till middag, det var ett tag sen vi åt det, så det kan vara gott. Annars blir det inte så mycket gjort denna lördagen  tror jag. Rickard kommer och hämtar Abbe så småningom, men han och Johan skulle åka in till stan en sväng nu på förmiddagen för Johan skulle köpa gardinstänger......det stundar ju en högtidsdag!!


Ikväll ska jag titta på *stjärnorna på slottet*...ett mysigt program tycker jag.


 

HA EN TREVLIG DAG ALLA BLOGGARE !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards