♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 3 januari 2010 12:14

Idag sätter jag in några nytagna foton  på min blogg


  Detta tog jag i går kväll från trappan.......


  Så här ser det ut just nu.....massor av snö


  I det röda huset är det dagis...eller förskola som det heter numera


  När Sigge och Abbe leker tar Sigge sin tillflykt under duken på köksbordet när han tycker att Abbe blir för våldsam


  Här firar Abbe nyårsafton....som tur var så reagerade han inte det minsta när fyrverkerierna smattrade vid tolvslaget


  Några av gästerna på nyårsafton 2009


Kallt som sjutton ute idag, och natten som var hade vi 20 minusgrader.Min äkta hälft är på Stråken och kollar mörtstugorna och laddar dom med nykokt gröt och jag ska strax förbereda middagen. I eftermiddag kommer min mor på besök några timmar, kvällen tillbringar jag väl som vanligt vid tv:n och datorn.


HA EN BRA SÖNDAG ALLA BLOGGARE !


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards