♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 6 januari 2010 15:52

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Johan blev uppvaktad med både presenter och pengar. Vi var 26 personer samlade och vi fick kaffe med hembakat ( mamma Netha hade bakat ) och även hembakad tårta. Allt smakade jättegott.

Sätter in några foton som jag tog.....


  Thomas och Micke.....hunden heter Cindy


  Johans moster Susanne smakar på fikabrödet......lillebror Martin på stolen drickandes saft........Johans mormor i grönt


  Glada miner......


  Ytterligare 3 gäster som trivdes......


  Thomas, Micke och Jimmy


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Idag har vi varit med Rickard på Ikea, han köpte bokhylla och CD- ställ. Vi var inne på Coop också innan vi åt middag på Dragon. Nu har vi varit hemma en stund och snart ska vi fika och titta på tv.


  skiner inte, men jag är   ändå !


Ha en mysig kväll alla bloggisar !


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards