♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 24 januari 2010 21:04

  irriterande när internet kopplar ifrån stup i ett.....men jag gör nu ett nytt försök.


På förmiddagen åkte vi upp till stan en sväng.....åt middag på Motell Ålleberg innan vi åkte hem eftersom vi var bjudna till Thomas och Erika i eftermiddag och då tyckte vi att det blev lite stressigt att laga middag när vi kom hem. Jag hade med mej ett par presenter till Erika eftersom hon har namnsdag idag......en hand och bodycreme och en ljusstake i glas med tre stycken värmeljus i. Även Erikas föräldrar, Rickard och min mor var bjudna. Vi fick gott kaffe med fem sorters kakor. Efter en trevlig eftermiddag tackade vi för oss och begav oss hem.


Nu har jag sett på * i en annan del av Köping.....mysigt program med härliga människor som bjuder på sej själva.


Nu hoppas jag att detta inlägget kommer in, det förra jag skrev för en stund sen försvann eftersom internet hade kopplat ur medan jag skrev.


 GOD NATT ALLA BLOGGVÄNNER...VI HÖRS I MORGON IGEN !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards