♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 28 januari 2010 15:26

Det har varit dåligt med besök på bloggen ett tag ......har ni gått i ide kanske efter kylan och all snö som har kommit. Hörde på radion idag att det ska bli ännu kallare i februari än det har varit i januari....fy fabian säjer jag då.


Nu är det redan torsdag och dags att skriva matsedeln för nästa vecka......bestämma sej för vem som ska få veckans ros i morgon och sen vore det skönt att sova middag en halvtimme också, men det sistnämnda får väl vara tror jag, det blir kanske en liten tupplur vid tv:n sen ikväll på några minuter innan tv 4 nyheterna börjar.Timmen mellan sex och sju blir jag väldigt sömnig av någon anledning....åldern kanske   


Tur att snöandet har slutat för i går kväll när jag la mej snöade det och blåste kraftigt, så till er som jag skrev att det slutat snöa och var vindstilla får jag meddela att så var det inte sen efter en stund, men konstigt att det ändrade sej så fort.Jag var lite orolig att det skulle snöa och blåsa i morse för Rickard skulle ner till Ryhov klockan nio, men det var bra väder när jag kom upp klockan sex och jag drog nästan en lättnadens suck.


  Så här mycket snö var det den 3 januari...nu har det ökat på med några centimeter, men visst är det vackert.


NU ÖNSKAR JAG MINA BLOGGVÄNNER EN RIKTIGT BRA KVÄLL !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards