♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 29 januari 2010 14:56

Fredag är min absoluta favoritdag.....en härlig känsla att man har sovmorgon två dagar, dessutom är det ju lets´dance klockan åtta.

Veckans ros delar jag ju ut också varje fredag....  


Denna gången blir det en ganska nyfunnen bloggvän som får min ros....

Min motivering är att det är en mycket intressant  blogg att läsa och många härliga foton på både djur och människor....


 

Varsågod MARGIT......du är väl värd en ros  


Annars flyter dagen på som vanligt, inget nytt precis utan det vanliga som brukar vara en fredag ,förutom att jag köpte två räkbaguetter när jag var inne och köpte fredagsfikat som vi har på posten...baguetterna blir kvällsfika vid tv:n.....


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR !


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards