♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 3 februari 2010 20:04

Idag blir det en kvällsblogg eftersom det inte har gått att komma in på bloggen tidigare i eftermiddag.


Nu har vi fått vår beskärda del av mera snö, säkert 20 centimeter hade det blivit under natten till idag. Gårdagskvällen snöade det i kombination med blåst, men som tur var hade blåsten avtagit när jag slog upp mina blå i morse. Det gick fint att köra till jobbet, snöplogen hade varit i farten tidigt så några problem med snön hade jag inte som skönt var.Nu har jag ju bara 14 kilometer till jobbet, men det kan vara nog så jobbigt om det är dåligt väglag.


Jag hade tid hos tandläkaren tio över tio för undersökning..inga hål men jag blev 640:- fattigare.


När jag tog promenaden med Abbe fotograferade jag honom när han plöjde fram i snön. Han älskar att hoppa i den djupaste snön han kan hitta....


 

.......här är han i en stor snödriva


 

Detta kortet tog jag för några veckor sen när vi promenerade upp till Axtorp, där jag bodde mina 8 första levnadsår.


Avslutar med att önska mina bloggvänner...... EN SKÖN FORTSÄTTNING PÅ KVÄLLEN !




Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards