♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 11 februari 2010 21:31

Idag åkte jag direkt till Tidaholm och hämtade Mia när jag hade slutat jobbet. Hämtade även mamma så att hon fick träffa Mia. När vi kom hem hit drack vi kaffe/saft och tekakor. Sen satt vi och pratade om ditt och datt mest hela dagen. Vid halv fem tiden skjutsade jag hem Mia och vi köpte med oss mat från Rozzies och åt hos Mia innan hemfärden, även mamma var med. Var inne i servicebutiken och hämtade ett paket när jag ändå var på resande fot. Det har varit en rolig och trevlig dag, inte minst när det gäller vädret, strålande sol hela dagen, men nu har vi 15 minusgrader.

Nu är det dags att krypa ner i bingen och läsa en stund innan John Blund kommer.....


GOD NATT ALLA GOA BLOGGISAR.....  

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards