♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 13 februari 2010 15:56

Halv sju i morse kom sonen med Abbe eftersom han skulle jobba idag. Abbe gick direkt och la sej och det gjorde även jag. Efter en stund kom han in och la sej hos oss i sängen, även Sigge tog plats i min säng.Abbe är en väldigt kelig hund och han gosade med både mej och hälften.

När vi hade ätit frukost och gjort oss i ordning åkte vi en tur till Habo kyrka och kollade vilket hus som hälften ska bli intervjuad i på tisdag, han har nämligen ett jobb på gång, men vi tar inget ut i förskott för det är 3 -4 till som är utvalda att bli intervjuade, men det är inte dåligt att ha kommit så långt för det var en hel massa med sökande till jobbet.

Vi var hemma igen vid halv ett och då stannade vi och släppte in Abbe i hundgården så att han fick vara där en stund tills husse kom hem.Vi gick in till Thomas och pratade bort en stund och blev även bjudna på kaffe. Erika var i stan en sväng och Thomas skulle laga middag tills hon kom hem......

Nu har vi ätit middag och jag har besökt mina underbara bloggvänner och gjort en och annan kommentar hos en del.

Om ett par timmar ska vi åka till våra goda vänner på P-vägen och prata semester  det ska bli riktigt trevligt!

Tack alla goa vänner som skickade grattishälsningar till min mamma som fyller år i nästa vecka, jag lovar att framföra era hälsningar....


ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER EN TREVLIG KVÄLL!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards