♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 17 februari 2010 15:56

Denna dagen har inte varit annorlunda än de flesta dagarna nu för tiden. Snön gör ju att man får hålla sej till vägar när man går ut på den dagliga promenaden. Idag åkte vi till Margreteholm och gick på en skogsväg som var upplogad, men vi fick vända efter en halvtimme och gå samma väg tillbaka för det var inte plogat hela vägen som vi hade planerat att gå. När vi kom hem igen smakade det bra med kaffe.


I eftermiddag har jag skrivit ett litet brev till en tjej som jag umgicks med mycket på 60-talet....vi har inte hört av varannn på många år, men jag letade rätt på hennes adress på ratsit och det ska bli kul att se om hon hör av sej. Brevet ska jag skicka i morgon  


Nu ska jag läsa en stund innan förkväll börjar, igår såg jag det inte eftersom vi var hos mamma och firade hennes 89-årsdag.


HA EN BRA KVÄLL ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards