♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 19 februari 2010 16:04

.......går till skomakar-Lisa. Hennes blogginlägg är välskrivna och man läser hennes blogg med stor inlevelse.....hon har varit med om mycket i sitt liv som hon delar med sej av. Hon kan inte bara formulera orden så att det blir proffsigt,hon har en gåva som jag önskar att jag också hade.....hon kan teckna jättebra, det visade hon prov på nu i veckan i sin blogg......så jag säjer....


 

Varsågod Lisa.....rosen är du väl värd...


************************************


Snö kom det inatt, men inga större mängder så dom som hade pratat om 3 decimeter fick fel som tur var. Nu hoppas jag att det inte blir snökaos i morgon för då ska det köras möbler från stan *håller tummarna*


Jag sitter här och njuter för fredag är den bästa dagen på hela veckan, ikväll är det lets´dance och sen har jag en smörgåsbakelse i kylskåpet som jag ska mumsa i mej ikväll när hälften ska äta semla.


 

Tänder ett ljus och önskar alla mina bloggvänner en riktigt trevlig kväll!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards