♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Jodå, snön kom

Av ♥ Monica ♥ - 20 februari 2010 16:32

Jag trodde inte att det skulle bli så mycket snö här inatt, men tji fick jag. Det kom en hel del av den vita varan och någon möbelkörning blev det inte, det får bli när vädret tillåter.....trots att det snöade och blåste lite så gick vi en promenad. Jag hade dubbla byxor på mej och en extra hemstickad jumper,min gamla mössa på skallen och på den luvan som jag har på jackan. Tur att det inte var så mycket folk ute så jag skrämde inte slag på någon...det var bara några tappra män och en kvinna som skottade snö, dom tänkte nog inte på hur jag såg ut för ingen reagerade på något konstigt vis i alla fall *skrattar*


**********************

 

Innan vi gick in efter promenaden tog jag detta kort med mobilkameran......snö så det räcker och blir över.


********************

I eftermiddag har jag legat i soffan och läst lusadräpa, gubben tittar på OS......klockan åtta blir det melodifestivalsuttagning från Göteborg, undrar om det blir lika dåliga låtar denna veckan som föregående. Det återstår att se, för titta ska jag göra i alla fall, det hör till tycker jag att kolla på det oavsett om det är bra eller dåliga låtar.


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR !




 
 
Cina

Cina

20 februari 2010 17:40

Ja hörde på radion att Jönköping hade oväder och att de fått stänga ett köpcentrum för att det var rädda att taket skulle rasa in. Så visst har det vart oväder neröver oxå inte bara här!

ha e en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

20 februari 2010 18:21

Tycker att vi fått snö så vi klarar oss ett bra tag framöver. Ska oxå titta på Melodifestivalen
ha en bra kväll
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
margit

margit

20 februari 2010 21:46

Monica! Jag beundrar dej...som även idag varit ute på promenad...I DETTA SNÖOVÄDER!!!
Det enda jag varit ute är mellan dörrarna och bilen..på olika ställen...
Och då har jag frysit!!
jag hade tänkt att titta lite/höra på Melodifestivalen i kväll...men Lasse ser på OS..så då fick de vara...förmin del. Kunnat gå upp och se på TVn där..men då fick det vara...skulle sitta vid bloggen..skriva kommentarer...
Så jag har inte hört och ingen aning hur det gått...
kanske inte så mycket att missa...??
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Berith

21 februari 2010 08:20

Oj så mycket snö ni fått !!!
Vi har haft klart och kallt , men
denna morgon är det både kallt
och mulet , enligt SMHI så ska vi
få snö idag ....
Önskar dig en riktigt skön söndag , varma kramar =))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards