♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 25 februari 2010 20:42

Jag åkte direkt till Tidaholm när jag slutat jobbet, hämtade min goda vän Christina som skulle komma hit och vara här hela dagen. Hon hade även med sej sin lilla hund.....Kasper.Abbe ville gärna leka med lille Kasper, men han var inte så intresserad av någon lek utan han ville hellre sitta i mattes knä. Sigge uppskattade inte Kasper, det blev morrning och skjuta rygg som gällde när Kasper närmade sej honom. Vi började med kaffe och smörgås när vi kom hem hit...dessförinnan hade vi hämtat upp min mor som också skulle vara med här......mycket viktigt för Christina att mamma var med för hon tycker så mycket om henne.....det är ömsesidigt för mamma blir så glad när hon träffar Christina och det blir riktigt kramkalas.När Greven hade öppnat ringde jag och beställde mat därifrån som jag hämtade och bjöd gästerna på. Mamma ville ha kebabtallrik, första gången hon åt det och hon tyckte det var så gott så hon sa inget på en halvtimme tror jag, utan hon mumsade och åt och ägnade sej helt åt maten. Vi andra pratade om allt mellan himmel och jord och åt samtidigt. Det snöade ganska ymnigt stundtals men hade slutat när jag skjutsade hem gästerna, dessförinnan hade Rickard kommit för att hämta Abbe och han och Christina hade mycket att prata om så det tog en timme innan han åkte hem......väglaget var bättre än jag trodde och resan tur och retur Tidaholm gick bra.


 

Tänder några ljus och önskar mina bloggvänner en riktigt skön kväll.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards