♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av ♥ Monica ♥ - 28 februari 2010 11:25

Då har vi snart avverkat februari månad också.....i morgon är det 1 mars, då börjar våren, eller åtminstone är det den första vårmånaden på året. Forfarande runt nollstrecket på termometern, men kallare väder är visst på gång,inget som jag längtar efter precis, men man får ta det som det blir......våren närmar sej i alla fall.

Äkta hälften och Thomas har åkt till sjön för att kolla till mörtstugorna...jag slog en pling till Erika och talade om att jag kollat på datorn hur många mil det är till hennes arbetsplats härifrån, men vi konstaterade att det blir nästan tre mil kortare väg om hon åker över Falköping i stället för Skövde. Förhoppningsvis får hon jobb närmare häråt så småningom,men det ordnar sej säkert med det.


Tittade på melodifestivalen igår kväll, ingen låt som var så där bra, men det är man ju van vid nu  .....det var bättre förr.


ÖNSKAR ALLA BLOGGARE EN BRA SÖNDAG !

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards