♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av ♥ Monica ♥ - 11 mars 2010 16:41

Här kommer något av det jag lovade återge från min dagbok från den tiden när jag och Kristina( som jag återupptagit kontakten med) var ute på galej....


Detta är alltså från den 28 juli 1965  

Ur dagboken:

Jag åkte till stan med halvsjutåget. Jag och kristina var med två killar från Skövde hemma. Dom hette B och T. Dom skjutsade oss till stan så att vi var där vid halv tio tiden igen. Vi gick ur bilen när vi fick se chevan. G kastade ut en princeask till mej. Pappa skulle komma och hämta mej och kristina klockan elva. När vi stod utanför och väntade kom chevan och stannade. B kom och skällde   på Kristina för att hon hade kallat honom för raggare. Pappa kom halv tolv.Han hade somnat. När vi kom hem satt vi och pratade innan vi lade oss.

*************'

Detta är vad jag kunde skriva ut offentligt  kanske inte så speciellt spännande men när jag läste igenom vad jag skrivit från året 1965 så var detta det som var mest *rumsrent* om man ska uttrycka sej så.Vi hade mycket roligt det året ser jag när jag läser i min dagbok, men inget som är lämpligt att skriva offentligt *Ler*


ÖNSKAR ALLA EN TREVLIG AFTON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards