♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av ♥ Monica ♥ - 23 mars 2010 17:12

Idag regnar det här, och har så gjort mest hela dagen, men det gör inget tycker jag för då tar det på snön.


Idag har jag dammat i strykrummet och eftermiddagen har gått åt till att följa med mamma till vårdcentralen på hennes årliga besök.Denna 89-åriga dam är frisk som en nötkärna för att vara så gammal.Lite besvär med ryggen har hon....kan inte stå still på ett och samma ställe längre än 5 minuter till exempel,då blir hon trött i ryggen, men det är ju inget som hon ger sej för.


Hemkommen från Mullsjö så gjorde jag ett nytt försök att ringa till turistbyrån i Falkenberg och då fick jag äntligen någon i andra ändan av luren....det är alltid svårt att komma fram de första dagarna när man får boka biljetterna till Vallarnas friluftsteater. Vi som är gäster från föregående år har förtur med bokningen och vi fick biljetter på rad tre i år. Nu är det bokning av stuga till semestern i Värmland som är på gång....så det är en del att stå i just nu.


  Ett foto från förra årets semester i Ystad


HA EN SKÖN KVÄLL ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards