♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av ♥ Monica ♥ - 29 mars 2010 16:07

Nu är jag tillbaka här på min blogg efter en helg med allehanda innehåll.

Lördagsförmiddagen ägnades åt en resa ner till stan och Blomsterlandet där vi handlade lite påskblommor...sen var det födelsedagskalas i Valunda för lille ALEX som fyllde 6 år i onsdags. Kvällen ägnade jag åt att titta på tv och när Körslaget var slut halv tio skulle jag skriva blogg.....trodde jag, nää, jag kom inte in varken på min blogg eller någon annan sida heller så det var bara till att stänga av datorn och lägga sej att läsa i stället.


*****************************

Igår kom Thomas och Erika hit på eftermiddagen och betalade sina biljetter till Vallarnas friluftsteater.....vi drack kaffe och pratade en stund innan dom gick hem. Sen var det dags för tv igen och så var den helgen så gott som över, jag avslutade med att titta på Johan Falk i fyran klockan nio.


*******************************

Idag åkte vi ner till Fallaskogen och promenerade där en timme med ABBE, det kom lite regnstänk så vi gick inte så långt som vi hade tänkt, men det blev ju en stund i alla fall.

Jag lagade middag när vi kom hem från skogen och sen har jag dammat och lagt på påskdukar i hallen och sovrummet...fortsättning följer i morgon med påskstädningen.

Snart är det dags för den årliga utflykten till Blåkulla och jag har börjat förberedelserna för detta arrangemang.


HA EN RIKTIGT SKÖN KVÄLL ALLA BLOGGISAR!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards