♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 4 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 4 april 2010 15:23

.....på påsken alla goa bloggvänner. Påskaftonskvällen blev lika trevlig som jag hade förväntat mej, massor med god mat hade Micke och Netha laddat upp med och vi åt och drack av hjärtans lust. När det mörknade ute begav vi oss alla utom de båda älsta damerna till påskelden och tände på den. Den spred en underbar värme och man behövde verkligen inte frysa om man makade sej intill elden på lagom avstånd för att inte bli svedd. Thomas och Rickard hade köpt med sej några vackra raketsatser som fyrades av under stort jubel och beundran över alla dess vackra färger och former. Återigen inkomna i stugvärmen pratade vi gamla minnen och skrattade så tårarna rann och efter en trevlig afton begav vi oss hemåt igen.


 


Denna påskdag har vi inte gjort något särskilt, men vid femtiden kommer gubbens syster och hennes man på kaffe och en trevlig pratstund och det ser jag fram emot....har inte träffat dom på ett par månader så nu är det dags tycker vi.


HA EN FORTSATT BRA HELG ALLA TREVLIGA BLOGGARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards