♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 5 april 2010 16:20

Nu är påsken snart över för i år och jag har lite nytagna foton som jag vill visa.....


  Påskriset vi har i stora urnan


  20 stycken påskliljor inköpta i vår servicebutik som har ny ägare, påskliljorna kostade 1 krona styck....den blå hyacinten fick jag på min födelsedag av ägarinnan till servicebutiken


  Detta fina blomsterarrangemang fick jag av bästa vännen när jag fyllde år


  Påskelden tog sej bra och värmde gott...obs! till höger på fotot syns katten Plus som också var med vid påskelden


  Idag har vi varit på Kinnekullegården och ätit påskbuffé.  När vi kom upp till Falköping såg det ut så här, det snöade ganska kraftigt, men.....


  ....när vi passerade trandansen efter en liten stund var det barmark och uppehållsväder


  Här är vi på väg in på Kinnekullegården där vi blev serverade en underbart god påskbuffé som Thomas och Erika bjöd på som tack när vi hjälpte till med Erikas flytt till Thomas för ett tag sen


  Lite av alla menyerna


  När vi mätta och belåtna åkte hem stannade vi till på utsiktsplatsen på Kinnekulle.....isen ligger fortfarande på Vänern...längst bort på fotot rakt över Vänern ligger Läckö slott, det syntes bara som en vit prick, men vi kollade i kikaren och då såg vi klart och tydligt att det var slottet på Läckö.

Nu är vi hemma igen efter en trevlig dag och i morgon är det åter dags att hoppa upp ur sängen klockan sex för att bege sej till jobbet ett par timmar.


Ha en mysig kväll alla bloggare!



Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards