♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 8 april 2010 14:46

I morse träffade jag vår gode vän från Skarpemo och han talade om att han har varit ett par gånger och sökt oss men har haft oturen att vi inte har varit hemma. Nu bestämde vi att han ska komma i eftermiddag klockan fem, det är lika bra att ta tvärt av annars blir det aldrig av. Innan jag åkte hem från jobbet åkte jag till Landhs och köpte tre skinkbaguetter som vi ska äta när K J kommer.

En kort promenad gjorde jag med Abbe på förmiddagen och nu har vi nyss ätit middag, det blev gubbalåda idag...himmelskt gott!


Innan jag slutar för idag vill jag visa tre av mina orkideér som blommar just nu


  Denna lila orkidén fick jag förra året när jag fyllde år, den är inne på andra omgången med blomningen nu, 6 blommor förra året och fem blommor nu.

  Denna orkidén har blommat i flera omgångar sen jag köpte den.

Ytterligare en lila orkidé men med betydligt mindre blommor än den andra.Längst ner på fotot syns en vit-gul-rosa småblommig orkidé.


HA DET SÅ BRA ALLA BLOGGVÄNNER! 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards