♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

Årets första......

Av ♥ Monica ♥ - 12 april 2010 20:06

........sädesärla såg vi idag ute på vår gräsmatta. Den hoppade glatt omkring...  

Vädret har varit bra hela dagen med sol och ganska behaglig temperatur. Tog en promenad med Abbe.....har skrivit order till oriflame som jag ska beställa på internet om en liten stund,väntar bara på en kund som ska höra av sej innan.

Ett kort blogginlägg blev det idag, men bättre lite skrivet än inget skrivet alls.


HÖRS I MORGON IGEN!  




 
 
Cina

Cina

12 april 2010 20:51

Oj det har inte jag sett någon ännu.
Men den kommer nog snart!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
Margit

Margit

12 april 2010 21:11

Hej Monica!!
Här har vi också haft sol o värme under dagen!
Alla inlägg blir inte lika...en del långa.. en del korta...Vra dagar kan variera o va så olika...det är väl det som är spänningen också....
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.semargitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Mia

12 april 2010 22:12

såg min i förrgår;)

kramkram

 
Wickie

Wickie

12 april 2010 23:12

Sädesärla! Det känns långt borta! Vi brukar ligga en vecka efter Västergötland så nästa helg ska jag börja hålla utkik...
Du får gärna länka till mig. Ju fler som läser och ev kommenterar min blogg ju mera motiverad blir jag! Det är alltid skönt med stöd och uppmuntran!
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Ruth

Ruth

12 april 2010 23:50

En vacker och varm dag även här i Värmland. Har inte skrivit alls på min blogg i dag, har inte kommit mig för och nu får jag i stället kolla in vad ni har haft för er. Nu skall jag sova.
Natti, natt och sov gott du också !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

13 april 2010 07:01

Även i E-tuna så hade vi en vacker dag i går.Får hoppas att vi får en skön dag även i dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

13 april 2010 08:43

Sädesärlan har kommit hit också. Den är så fin och inte så skygg.
Go tisdag

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

13 april 2010 08:43

Godmorgon =))
Ja det är ju ett säkert vårtecken...eller försommartecken ;))
Önskar dig en bra dag varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards