♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 14 april 2010 19:01

Efter en dag med mycket att göra är jag just inkommen efter en härlig kvällspromenad.Jag hade varken Abbe eller gubbe med mej och kunde gå i egna tankar...fåglarna kvittrade och jag gick igenom saker som hände för många år sen, bland annat tänkte jag tillbaka på en vår för många år sen, när jag var ung och vacker *ler*......kär som en klockarekatt   och jag och min dåvarande kille var ute och promenerade varje kväll ,den enda våren som vi hade tillsammans.....när man var ung blev aldrig förhållandena så långvariga, men vi var helt inställda på att vi skulle gifta oss...även hans mamma var övertygad om det.Detta var bara en grej som dök upp i mitt huvud på denna promenaden...konstigt egentligen att man kommer på saker från förr när man går ute ensam och filosoferar.

Annars har dagen varit bra på alla sätt, även vädermässigt.


Nu ska jag sätta mej till ro vid tv:n en stund och senare ska jag titta in till mina bloggvänner och se vad dom har haft för sej idag.


VI HÖRS GO`VÄNNER!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards