♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Den 16 juli......

Av ♥ Monica ♥ - 21 april 2010 14:16

............kommer dessa herrar till SÄGNERNAS HUS


LARZ KRISTERZ.....lyssna och njuuut  


**********************************''

Idag har det kommit lite snöblandat på förmiddagen, men jag trotsade vädret och tog med mej Abbe på en promenad......Guddarpsrundan på 3 km. Sen har jag småpysslat lite här hemma, gjort en avocadosallad med räkor som vi ska avnjuta med rostat bröd.

Nu klarnar det upp ute ser jag och    gör tappra försök att komma fram.

Sitter och tänker på alla som är strandsatta på olika platser i världen och inte kan   hem på grund av vulkanaskan från Island. Jag hoppas det ordnar upp sej snart för det är många som längtar hem just nu.Det finns även folk härifrån byn hörde jag igår, som sitter och väntar sen i fredags på att få komma hem.Borta bra , men hemma bäst, det stämmer verkligen.


JAG ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER EN TREVLIG FORTSATT LILLE-LÖRDAG!


 

 
 
ingela-typ

ingela-typ

21 april 2010 14:41

önskar dej oxå en fortsatt bra kväll,lät ju smaskit det där med salladen mm. :)

http://imagaia.bloggplatsen

 
lillis

lillis

21 april 2010 14:57

Vi har haft samma väder som dig. Salladen låter så god. Det är så roligt när du bjuder oss på dessa orkestrar
Ha en bra kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

21 april 2010 15:33

Just nu kommer det STORA ISBITAR ner och kallt som fasen är det!

Salladen äter jag gärna.
Och Larz Kristerz vet du ju vad jag tycker om....=))

Älskar dom.....mycket bra dom har på Sägnernas Hus.

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Wickie

Wickie

21 april 2010 22:30

Hej!
Här har vi "spårsnö" så jag är glad att jag inte lagt om däcken på bilen ännu.
Avocado och räkor - låter supergott. Saknar just nu ork och inspiration för dyliga anrättningar. Tyvärr är det bara jag som gillar avocado så då måste ju orken vara desto större för att använda den :(
Må gott!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Margit

Margit

21 april 2010 23:42

Hej Monica!!!
Och tack för din varma hälsning!!!
Sitter här o kråmar mig...av smärta i bröstkoregn...men MÅSTE försöka att skriva lite i bloggen ..ändå!! I går var det fötterna som fick behandling..idag var det huvudet..varit hos frissan..i E-tuan..I morron blir det Viktväktrana också i E-tuna...
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Berith

Berith

22 april 2010 07:47

Godmorgon vännen =)
Även här i Boli´a har vi resenärer som
sitter fast på grund av askmolnet på olika platser runt om i världen ....
Håller med dig , borta bra men hemma bäst =)
Larz Kristerz är riktigt bra =))
Önskar dig en bra dag , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

22 april 2010 12:06

En mycket bra orkester som kommer att dra mycket folk till dansgolvet. Målnfritt på morgonen men nu mulet så det kommer nog ett oväder innan kvällen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards