♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 23 april 2010 17:27

KINDBERGS till logen på SÄGNERNAS HUS


****************************************

Redan fredag och aprilväder har vi här även idag. En stund skiner solen, i nästa stund regnar det och strax därpå snöar det...så har det hållit på hela dagen.


Vi har varit med Rickard uppe i stan en sväng nu i eftermiddag och då passade jag på att gå in på kappAhl och handla lite.....det är medlemsdagar idag och i morgon så jag hade en rabattkupong på 25% som drogs av på det jag köpte.


Ikväll blir det en stund framför tv:n, ska titta på nyheterna och sen blir det *talang* tror jag, om vi inte väljer* så ska det låta* istället. En kopp latte eller cappucino blir det också...vilken lyx  


 


HEJ DÅ FÖR IDAG...VI HÖRS I MORGON IGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards