♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 april 2010

Av ♥ Monica ♥ - 24 april 2010 16:26

..........att spela på SÄGNERNAS HUS  





.....den 6 augusti kommer dom och HENRIK är ju en bra sångare och en charmig kille så det blir nog många yngre som besöker logen den kvällen.



Idag har vi sjösatt båten så nu blir det åka av på Stråken när det blir lite varmare väder. Det är så skönt att ta en båttur och titta på alla vackra sommarstugor utmed stranden  Fikade hos gubbens goa syster och hennes lika goe gubbe innan vi åkte hem.Nu har vi ätit en sen middag(fint folk äter sent)...stuvade makaroner och stekt falukorv(sån meny äter inte fint folk)


Nu ska jag läsa FT och ta en glass tror jag, men vi hörs i morgon igen gott folk!


HA DET GOTT ALLA BLOGGARE OCH ANDRA TREVLIGA  LÄSARE!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards