♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 8 maj 2010 15:15

Igår hann jag aldrig blogga för klockan kvart i tolv blev jag hämtad av Fredrik Trolander....vem är det tänker ni väl nu  jo, det är så att min mor hade äntligen bestämt sej för att sälja sitt hus, så efter påskhelgen ringde jag först och ordnade lägenhet åt henne, efter det ringde jag till mäklaren som heter Fredrik.....världens bäste mäklare skulle jag vilja utnämna honom till för han kom redan samma eftermiddag och vi sammanstrålade hemma hos mamma och det blev bestämt att huset skulle visas den 25 april. Det var några av de som kom på visningen som visade intresse för att köpa och la bud, meddelade Fredrik redan när visningen var över. Redan dagen efter visningen var det i stort sett klart vem som skulle köpa huset, men den som skulle köpa hans hus var ju tvungen av få lånelöfte innan det kunde bli affär.I onsdagskväll var allt klart med köparen och igår skrev vi alla papper på kontoret i Jönköping, så den 6 augusti tillträder köparen.Efter att allt var påskrivet och klart bjöd mäklare Fredrik på middag på en närliggande restaurang, en jättegod buffé. sen skjutsade mäklaren hem mej och Göran kom hem samtidigt så han undrade om inte Fredrik ville komma in en stund och det gjorde han, välbehövlig paus för hans del eftersom han har väldigt många husaffärer på gång just nu...verkar som att han jobbar länge på kvällarna ibland.jag är så glad att jag valde den mäklarfirman där vi fick en så trevlig mäklare och att vi hade sån tur att huset blev sålt på bara några veckor.


**************************************************
********'

Jag lovade ju foton på mina nyinköpta tunikor, det blev tyvärr inte så bra foton men det syns väl hur dom ser ut i alla fall


  Denna har ljus rosa bottenfärg......


  .......och den här är ljusgrön


  Nu ska jag bara ha tag på ett par långbyxor också med hellånga ben, men har inte hittat några än som har fallit mej i smaken.


************************************

Ikväll får vi besök av våra vänner herr och fru Lundström, alltid lika trevligt att träffa dom  


HA EN MYSIG KVÄLL ALLA LÄSARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards