♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 12 maj 2010 13:34

Det utlovade regnet är här nu, lagom till att jag skulle hämta min cykel som står vid Tallåsen.

**************************************************
**'


Fem av sex som skrivit i kommentarsrutan från gårdagens blogg höll med om det jag skrev om alkoholbruket, naturligtvis var det hon som kallar sej för skomakarlisa som tycker att jag inte ska lägga mej i om folk tar en öl eller ett glas vin till helgen. Nu var det inte frågan om normaldrickande,det finns faktiskt folk som dricker för mycket och det är det jag tycker är beklämmande.Jag tycker att man ska få skriva vad man tycker på sin blogg, inom rimliga gränser naturligtvis och det vet jag att många håller med om, men denna skomakarlisa måste ovillkorligen komma med skitord lite då och då, förstår inte varför folk som retar sej på vad man skriver ändå väljer att läsa...tråkigt att det ska vara så, men det får man väl leva med om man ska fortsätta skriva blogg och det tänker jag göra  TACK ni andra som skriver trevliga kommentarer!


**************************************************
**********'

Nu är det snart dags att laga middag, så jag säjer .....


HEJ FÖR IDAG.....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards