♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 17 maj 2010 12:47

...........på Sägnernas hus


Den 20 augusti är det BENGT HENNINGS som spelar upp till dans......ett band från Länghem i Västergötland.

Det är många bra dansband som är från Västergötland.....Skara, Lidköping och Falköping för att nämna några.


**************************************************

*****

Ingen sol idag här, men heller inget regn...än så länge kanske jag ska tillägga. Hämtade Abbe som vanligt när jag kom från jobbet,han blir så glad när jag kommer och den lille svansen går som trumpinnar när han får se mej,  lämnar cykeln vid Tallåsen för det är så svårt att ha både cykeln och Abbe samtidigt som jag går, bättre att hämta cykeln på eftermiddagen när Abbe har blivit hämtad av sin husse.

Idag ska min man jobba lite plustid  så han ska sluta 16:30 istället för 15:00 och han har mat med sej så jag ska värma tacosoppa till mej som jag hade i frysen....smidigt som tusan.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ VECKANS FÖRSTA DAG!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards