♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

Vem kommer den 27 augusti?

Av ♥ Monica ♥ - 18 maj 2010 14:50

Joo, det gör nedanstående gäng....


Thorleifs....dom har varit på SÄGNERNAS HUS varje år sen det startade och dom drar alltid mycket folk.


********************************************'

Just nu regnar det lite här, ett stilla vårregn som bara gör gott för växtligheten. Jag var ute med Abbe för en timme sen och fåglarna kvittrade så fint samtidigt som regnet hördes i träd och buskar.

Om en stund är det dags att äta middag, mos och rimmad fläsklägg står på matsedeln idag.

Klockan 17:00 ska vi besöka Edward och Christin , ska bli roligt att se lille Arvid i verkligheten. Han är två veckor idag....tänk att lilla Hilda har blivit storasyster.


VI HÖRS I MORGON GOTT FOLK!

 

 
 
Cina

Cina

18 maj 2010 16:04

Nääää dom gillar inte jag.....men många gör det.
Tyvärr så drar dom ju inte så mycket folk här uppe längre.

En solig idag även idag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 maj 2010 22:15

Tack Monica för hälsning!!!
Ja det var verkligen en trevlig fest och en sån överraskning dessutom!!!
Vi hade så roligt och trevligt.
Kramen vännen!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards