♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 27 maj 2010 12:47

Idag vill jag spela en låt som är en av de vackraste jag har hört.....



Long lie the rivers med Johnny Logan......lyssna och njut  


****************************************

Nu över till något helt annat. Som jag skrev igår så skulle jag ju göra en repris från den 7 maj, det var ju den dagen som mammas hus skrevs på en ny ägare, men när denne personen skulle sälja sitt hus och skriva kontraktet hoppade plötsligt hans köpare av, alltså efter det att han skrivit kontraktet med oss, ingen rolig sits han hamnade i, men han valde att bryta kontraktet med oss och fick ju då betala en summa pengar för kontraktsbrott. Nu hade vi ju en annan spekulant som var väldigt intresserad av att köpa mammas hus så allting ordnade sej till det bästa och igår eftermidag skrev vi kontrakt med de nya köparna, ett ungt gift par med en liten dotter, väldigt trevliga människor.Jag kan väl tycka lite synd om den mannen som fick lägga ut pengar helt i onödan, men såna är ju lagarna så han hade inget annat val för har man skrivit kontrakt så är det inte bara att riva det utan vidare.


När Rickard har slutat jobbet i eftermiddag ska vi göra honom sällskap upp till stan, han ska köpa lite nya mat/vattenskålar till Abbe.

Jag ska dra mej ut till köket och skala potatis nu, men vi hörs i morgon igen.


HA EN FORTSATT FIN TORSDAG!  


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards