♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 29 maj 2010 18:14

I morse var jag ute med Abbe vid sextiden,fåglarna kvittrade och det var riktigt mysigt att gå en liten promenad när alla sov i husen runt omkring. När Abbe uträttat sina behov gick vi in och la oss att sova en stund till.


En tur till Jönköping har vi gjort , till Eko,Jula och A6. På Jula inhandlade jag en kaffebryggare, bra att ha när vi har gäster, annars har vi haft en vattenkokare i flera år nu och det är ju smidigt när man bara är två.Kaffebryggaren får vi inviga i morgon när sönerna med familjer kommer på förmiddagen, det är ju mors dag och då ska jag bjuda på kaffe med dopp.


Ikväll ska jag titta på eurovision con test, synd att inte Sverige är med, men det får gå ändå. Jag gillar Norges bidrag allra mest.


ÖNSKAR ALLA MINA BLOGGVÄNNER EN TREVLIG AFTON!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards