♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av ♥ Monica ♥ - 30 maj 2010 20:30

Börjar dagens blogg med gårdagskvällens ESC som var över förväntan, för ovanlighetens skull var det 4-5 bidrag som jag tyckte var riktigt bra, men Norges bidrag var bäst tyckte jag. Tyskland vann och även om den låten inte var så bra i mitt tycke så var det  roligt att dom vann, det var längesen sist så det är bara att gratulera.En tjej på 19 år som framförde deras bidrag.


*******************************************

Idag har vi firat mors dag och för min del började det halv elva med besök av alla tre sönerna och Thomas sambo, Mickes fru jobbade så hon var inte med. Vi fikade och avslutade med Frödinge tårta, alltså ingen hembakad tårta.


I eftermiddag tog vi med mamma på en liten utflykt och nu är det kväll och denna mors dag är över för i år.


  Plockade årets första liljekonvaljer igår..... och såg även årets första huggorm!!


HEJ DÅ FÖR IDAG....HÖRS I MORGON IGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards