♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av ♥ Monica ♥ - 1 juni 2010 18:19

Just nu är jag lite irriterad för det ringer ta mej tusan från alla hörn och kanter trots att vi har nix telefon. Andra gången det ringer från telefonförsäljare idag och ringer det en tredje gång då kommer jag inte att vara trevlig tyvärr för nu får det snart vara nog med allt tjat om erbjudande och gratis prover som inte är gratis eftersom man får betala 30-40 kronor i expeditionsavgift.....nog om detta och över till något helt annat.....

Jag tänkte låta mina bloggvänner och eventuella övriga läsare lyssna på en fin låt med JESSICA ANDERSSON


Tänk om såna här vackra låtar vore med i ESC då finge man ju njuta i alla fall, detta är min åsikt, andra har säkert en helt annan uppfattning.


**********************************************

Idag har det varit riktigt skönt väder och regnfritt konstigt nog.


NJUT AV KVÄLLEN SÅ HÖRS VI I MORGON IGEN!

 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards