♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av ♥ Monica ♥ - 13 juni 2010 20:16

Denna helgen har vädret växlat från, regn,hård blåst och sol.


Idag kunde vi sitta på altanen och äta middag, riktigt skönt, men sen kom det regn så planerna på att sitta ute och fika i eftermiddag fick bara bli en tanke.


Vi har haft trevligt besök av systerdottern till min man och hennes sambo i eftermiddag, jag hade  beställt en majblommepin som dom var här med. Jag har samlat på majblommor i många år och nu finns dom i form av pin också, men inga barn hade varit här och sålt  men hade tur att få tag på genom systerdottern.Spelar ju ingen roll att det är länge sen det var aktuellt, huvudsaken är att jag fick tag på den fina pinen.


Nu är snart denna helgen slut och i morgon går vi in i vecka 24,tiden går fort nu fram till midsommar.I år blommar syrenerna som aldrig förr, det fullkomligt dignar av blommor och det är så vackert, men ligustersyrénen som gubben fick när han fyllde 50 år kommer inte att blomma i år, kanske den stränga vintern är orsak till det.Likadant på flera ställen så det är inte bara här hos oss.


HA DET BRA...VI HÖRS I MORGON IGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards