♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av ♥ Monica ♥ - 14 juni 2010 17:18

Denna måndag har gått i regnet och molnens tecken, inte en enda liten solglimt har jag sett idag.


När jag kom hem från jobbet satte jag mej vid köksbordet och skrev order till oriflame som jag ska beställa över internet ikväll. Om en stund kommer en kund från Mullsjö och hämtar grejer sen förra gången och hon ska även beställa lite ur den aktuella katalogen också. Nästa tisdag kommer min regionchef från Skurup hit och förhoppningsvis kommer det några intresserade tjejer och kollar vad hon har med för några nyheter bland annat.


Sätter in  ett par foton som avslutning på detta blogginlägget....


  Denna orkidén har blommat färdigt för denna gången...fotot togs den 15 mars och den sista blomman slängde jag igår.


  Det händer att vår lille Sigge kommer in med en och annan mask...han har ju kattlucka och märker man inte vad som är på gång då hamnar det både maskar och åkersorkar på mattan i hallen....


HEJ FÖR IDAG...VI HÖRS I MORGON!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards