♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av ♥ Monica ♥ - 18 juni 2010 20:52

Jaa, gott folk det är knappt att man hinner blogga i dessa dagar inför det kungliga bröllopet i morgon. Jag har suttit vid tv:n nu ikväll och tittat på programmet från svt 1 och svt 2, det har ju växlat mellan kanalerna, men nu tittar gubben på fotboll och jag har satt mej vid datorn en stund nu, ska även titta in på facebook en sväng sen.


Ganska bra väder på förmiddagen med lite sol, men i eftermiddag har det kommit regn till och ifrån, men nu håller det upp och det är en riktigt fin kväll......nää, nu ser jag att det regnar igen. Ja, inte mycket att göra åt och jag ska inte gå ut så mej spelar det ingen större roll egentligen.


Nu säjer jag hej för idag, men tittar in till mina bloggvänner en liten sväng innan jag loggar ut från bloggen. Vet inte om jag hinner blogga i morgon för det är lite annat att pyssla med....en liten hälsning till brudparet i vår huvudstad får jag nog försöka ordna förstås   


 


ETT LITET TIPS.....JAG HAR EN GÄSTBOK SOM JAG GÄRNA VILL ATT NI SKRIVER I. DEN FINNS PÅ MINA LÄNKAR..MÅNGA ÄR JU INNE OCH LÄSER BLOGGEN, MEN DET ÄR BARA NÅGRA FÅ SOM KOMMENTERAR, MEN GÄSTBOKEN KAN ÄVEN NI SOM INTE BLOGGAR SKRIVA EN LITEN RAD I.

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards