♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av ♥ Monica ♥ - 5 juli 2010 14:50

En underbar sommardag även idag, lagom varmt och en  vind som fläktar på ganska bra....25 grader som jag tycker är precis perfekt för min del.


Jag har tvättat och hängt ut på torkvindan, skönt att slippa tänka på ifall det blir regn och tvätten blir blöt för något regn ska vi visst inte få här på hela denna veckan heller. En rejäl skur någon natt skadar inte för det börjar bli torrt nu.


Jag har en fläskpannkaka i ugnen som vi ska äta till middag om en stund.....vid sextiden ska jag åka till mamma och invänta den familjen som har köpt hennes hus för vi har lovat dom en del grejer som inte mamma har användning för och då ska vi gå igenom vilka grejer det är som dom kan få,dom är så tacksamma för det dom får bli ve som vi säjer här i västergötland.Tiden går fort och om mindre än två veckor är det dags för flyttlasset att gå. jag var inne på Mullsjö bostäder idag innan jag åkte hem och kvitterade ut nycklarna , men just nu är dom är utlånade till hantverkarna några dagar eftersom det ska slipas parkettgolv och göras lite annat innan inflyttningen.


HA DET GOTT I VÄRMEN!


Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards