♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av ♥ Monica ♥ - 6 juli 2010 13:56

Hörde på radion idag att Gudrun Schyman hade bränt upp 100.000:- .....vad är det för dumheter är min fråga då? Inte klokt helt enkelt när så många går arbetslösa och många har det dåligt ställt med pengar...hon lär nog få det hett om öronen efter detta....eller vad tror ni kära bloggare och övriga läsare?


Nu över till dagens begivenheter som inte är så många men ändå saker som skulle göras.....ringde till FT och sa att den 15 juli blir det adressändring för min mor, lika bra att vara ute i god tid så hon slipper hämta sin tidning på den gamla adressen. Har även gjort adressändring genom datorn till svensk adressändring i Strömsund.Skönt när man har betat av grejer som ska göras vid en flytt lite undan för undan.


Kvällens begivenheter blir Allsång på Skansen och efter det går jag ner och hämtar Rickards bil som jag lånar denna veckan till jobbet.


Lagom varmt väder för alla idag skulle jag tro...21 grader och lite blåsigt, ingen sol för tillfället.


HA EN BRA FORTSÄTTNING PÅ DENNA TISDAGEN!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards