♥  Välkommen till gökboet ♥

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Hej mina vänner

Av ♥ Monica ♥ - 29 juli 2010 12:05

Jag är nu inne på min andra semestervecka och jag hinner inte ägna mej åt bloggen  eftersom vi är mycket ute och åker. Tänkte i alla fall skriva några rader så ni ser att jag inte har gått upp i rök 


När jag kommer igång med bloggskrivandet igen ska ni få se en hel del foton från min semestervecka i Värmland......en vecka som vi vistades i skogen från all ära och redlighet...trodde inte att det fanns så mycket skog. Det tog ungefär en kvart att köra för att komma till civilisationen.....lite långa avstånd med andra ord, men vi hade trevligt och var ute varje dag på olika sevärdheter.Har man trevligt sällskap så trivs man oavsett läge på boendet.


I morgon bär det iväg till Falkenberg och Vallarnas friluftsteater......och till vårt trevliga boende på Lilla Toften hos Britt-Marie Johansson.




VI HÖRS OM NÅGRA DAGAR IGEN!




 
 
lillis

lillis

29 juli 2010 14:15

Kul att du är med oss igen. Förstår att du haft en bra semester än så länge ska bli så roligt att se dina bilder sen
Ha en fortsatt bra semester
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

29 juli 2010 16:30

Inte mycket som händer här. Det regnar för fullt men är väl välbehövligt. Jag målar tavelramar i dag. Dom har varit blå men blir nu vita.
Skulle behöva stryka men vill inte.
Visst är det väl skönt att få vara bortom civilisationen ibland och bara ha det skönt.
Du har fortfarande många dagar kvar på din semester och jag önskar dig en härlig fortsättning.
Kram
Love.

 
Wickie

Wickie

29 juli 2010 22:52

Vad härligt det låter. Skog och inga grannar! Jag är nyss hemkommen från en vecka i Tibro hos mormor och släkten så vi har inte varit nära varandra ens på semestern när chansen fanns!
Visst är det lite lustigt! Tänkte på dig när jag doppade fötterna i Mullsjön vid min systern nyinköpta sommarstugetomt!
Ha en fortsatt skön semester - det tänker jag ha!
Wickie!

http://motmalet.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 juli 2010 09:16

Värmlands skogarna är underbara om det inte var för all mygg och knott på sommaren. Du passade inte på att plocka hjortron ? Min man har plockat några kilon, det är bär nummer ett på myrar och i skogar. En semestervecka går snabbt så fortsätt att njuta på din semester. Trivsamt att du skrev några rader och berättade att allt är bra.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Yvonne R

Yvonne R

1 augusti 2010 14:33

Då är du inte så långt från mig, bara ca 3 mil:)
Jag hoppas ni får en riktigt härlig semester!!
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.seh

 
Berith

Berith

2 augusti 2010 08:33

Godmorgon vännen =))
Vad härlig semester ni verkar ha , jag
ser fram emot att få se dina bilder =))
Önskar dig/er en fortsatt trevlig semester !! =)
Varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Monica ♥ - 4 augusti 2016 17:18

Dags för en liten uppdatering här på bloggen.   Igår var vi i BASTA KVARN med BERNDT OCH CHRISTINA.....trevligt naturligtvis,men vi var omgivna av getingar och det var ju mindre trevligt. Idag har vi varit i KIVARP utanför HABO och fikat.....äv...

Av ♥ Monica ♥ - 2 augusti 2016 13:38

Halloj! Då var det tisdag och idag har vi varit i Jönköping en sväng.Vi har köpt nya persienner till sovrummet.......en viss liten kissekatt som heter SIGGE har gått illa åt dom gamla. Vi åt på RAGGMUNKEN och det blev raggmunk med fläsk och lingo...

Av ♥ Monica ♥ - 1 augusti 2016 10:17

Nu är vi hemma igen från vår semestervecka i Skåne.Vi har haft en bra vecka både vädermässigt och trevligt.Skåningarna är väldigt trevliga och tillmötesgående.Dom önskade alltid fortsatt trevlig dag när man hade handlat eller varit på restaurang,det ...

Av ♥ Monica ♥ - 22 juli 2016 10:48

Det är över tre år sen jag tog en bloggpaus och då trodde jag inte att pausen skulle bli så lång.Nu tänkte jag återuppta bloggandet,men kanske inte varje dag.Vi får se. I morgon blir det en semesterresa till Trelleborg så då blir det ett uppehåll n...

Av ♥ Monica ♥ - 16 juni 2013 20:52

   

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards