♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 17 augusti 2010 17:05

Idag liknar det rena hösten, småregnat hela dagen och blåser. Hoppas att vi får några sommardagar till innan det blir höst på riktigt. Det är ju inte kallt ute, det är en behaglig värme, men grått och mulet.....nog om vädret för det är inte lönt att gnälla över det för det blir som det blir ändå.


Jag har inte uträttat mycket idag sen jag kom hem från jobbet, suttit och läst, varit ute med Abbe, suttit vid datorn och sen har jag lagat middag förstås.....pastagratäng blev det idag.


Ikväll är det säsongsavslutning på allsång på Skansen och det måste jag titta på, även om det inte är som på Lasse Berghagens tid.


Nu har jag inget mer att förtälja idag....och det var inte mycket, men huvudsaken är att man *visar sej*tycker jag. Kanske jag har något roligt att skriva om i morgon...den som lever får se som det brukar sägas.



AVSLUTAR MED DENNA BILD PÅ EN RÖNN SOM JAG FOTADE FÖRRA ÅRET.....


HA EN BRA KVÄLL ALLA BLOGGARE!

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards