♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 23 augusti 2010 16:44

Idag säjer jag grattis till min mamma som har namnsdag......om en stund ska jag åka ner till henne med en chokladask.Jag köpte skinkbaguetter på Landhs innan jag åkte hem på förmiddagen, dom ska vi festa på med kaffe till.....precis som vi gjorde när vi packade och röjde inför hennes flyttning.Det där med att gratulera folk på namnsdagen har jag gjort ett antal år nu, en liten present blir det till mina barn, barnbarn,min man,mamma,mina båda svärdöttrar och Berndt och Christina och jag tror det är ganska uppskattat.


Idag har vi ett underbart väder,med andra ord som en riktig sommardag så vi har suttit på altan och ätit middag nu för en stund sen.


Ikväll börjar *Fångarna på fortet* och det ser jag fram emot......blir kul att se vilka som tävlar ikväll.


NU SÄJER JAG HEJ FÖR IDAG...VI HÖRS I MORGON IGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards