♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 24 augusti 2010 14:13

Idag fyller mitt näst älsta barnbarn 16 år.....


GRATTIS JIMMY...HOPPAS DIN DAG ÄR BRA!


 


Vi firade ju i lördags och fick jättegod mat.....västerbottenpaj,skinkpaj,tacopaj och en sallad med bland annat fetaost.Kaffe och prinsesstårta blev det också när vi hade låtit maten sjunka ner.


Idag blåser det kraftiga vindar och regnet kommer med jämna mellanrum,men nu har jag och Abbe varit ute och luftat oss en stund mellan skurarna.

Dags att gå ut i köket och laga lite mat om en stund.....


*Fångarna på fortet* fortsätter ikväll......väntar med spänning på vilket lag som går vidare. igår kväll blev det ett lag med bland annat Casper Jarnebring och Electra som får komma tillbaka och tävla om en finalplats.Electra är en Mullsjötjej så det laget hejar man ju lite extra på.


HEJ DÅ FÖR DENNA GÅNGEN.....HÖRS I MORGON IGEN!


  En liten blomma till den som vill ha!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards