♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 26 augusti 2010 18:44

Idag har det varit full rulle hela dagen.Efter att jag ätit frukost innan jag gick från jobbet gjorde jag ett par ärende innan jag gick till tåget.Jag träffade en bekant också som sa något som gjorde mej väldigt glad.....vi brukar träffas hos varann några gånger om året och det är tack vare att våra respektive män jobbar ihop som vi har lärt känna varandra.Vi har inget stort umgänge, men dom vi umgås med är verkliga vänner som vi har trevligt ihop med.


I eftermiddag har jag varit i Jönköping med mäklaren, köparna till mammas hus och deras bankman och gjort klart husaffären så nu har mamma inget hus och en stor trädgård att bekymra sej över....hon är så nöjd och belåten och de är även den familjen som köpt huset.....en dröm som har gått i uppfyllelse sa killen till mej. Skönt när alla är nöjda och belåtna.

På tal om att vara belåten så är jag väldigt belåten med blogginlägget som min vän Anna i Wizex gjorde igår......Anna är en jättefin tjej,enkel och hjälpsam, men om det kan jag skriva en annan dag och hur jag lärde känna henne  


Nu ska jag besöka mina bloggvänner en stund innan jag kryper i säng.


VI HÖRS I MORGON IGEN!


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards