♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av ♥ Monica ♥ - 30 augusti 2010 17:17

Ny vecka och nya möjligheter....

Jag har pysslat med lite av varje idag och kvällen avslutas med att beställa varor från oriflame, men innan dess ska jag se på *fångarna på fortet*.


Idag är det ett år sen Erika var med här första gången, vart har detta året tagit vägen, vad har hänt egentligen*funderar lite* joo,mamma har sålt sitt hus och flyttat till lägenhet nu i sommar och Thomas och Erika förlovade sej på pingstafton.För snart ett år sen fick vi ta bort vår kissekatt Fritte som var över 17 år, men vi var utan katt i två dagar bara, sen hämtade vi Sigge.....den räddaste katt jag någon gång har stött på, men efter ett tag blev han hemmastadd och han är den snällaste och goaste kisse som man kan tänka sej.Återkommer till detta med katterna när det är så dags.


Idag blev det väl egentligen bara en massa svammel, men den som inte vill läsa får väl gå till en annan blogg istället...valet är ju fritt vad man vill läsa och vad man inte vill läsa..... som tur är.


HEJ DÅ FÖR DENNA GÅNGEN.....


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Skapa flashcards