♥  Välkommen till gökboet ♥

Alla inlägg den 1 september 2010

Av ♥ Monica ♥ - 1 september 2010 15:57

Idag är det tre år sen jag började blogga...tiden går fort och dessa tre år har varit bra.Jag har fått många nya vänner tack vare bloggen, kollade igår och såg att jag har länkat till tjugo stycken bloggare,men jag besöker väl i genomsnitt sex av dom dagligen.Jag anser att jag inte hinner läsa alla tjugo varje dag och det är inte alla som skriver blogg varje dag heller för den delen.Jag är ju med på facebook också och det tar lite tid att vara inne där också och livet består ju av mer än att sitta vid datorn  


Vädret är ganska bra även denna dagen, men nu lyser solen med sin frånvaro.Hoppas på bra väder i morgon för då ska jag åka till Adelöv på marknad ihop med min goa svägerska och hennes lika goe man.....härligt med sånt trevligt  sällskap.


Ikväll är det final på Fångarna på fortet, det ser jag fram emot.


HA EN FIN KVÄLL ALLA BLOGGARE....


 

Mysigt med ljus nu när vi har gått in i årets första höstmånad


 

Presentation

Jag frågar.....du svarar

Har du varit på semester nu i sommar
 Ja
 Nej

Mina bloggvänner

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Du frågar...jag svarar

6 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Översätt bloggen

Sök i bloggen

Hur mycket är klockan?


Ovido - Quiz & Flashcards